Post by ufabamepcia on Feb 6, 2022 0:04:23 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Wrestling Revolution ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Wrestling Revolution IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codeert veel uithoudingsvermogen ▞▞▞
▞▞▞ Wrestling Revolution 2022 version ▞▞▞
wel spijtig dat je het niet multiplayer kan spelen
Als ik in een wedstrijd zit, kan ik niet eens bewegen
Is heel cool man
Deze game inspireert mensen om te vechten in slechte tijden
Wrestling Revolution 3D is a sports game published by MDickie. ... Similar games/apps you may like: Shooting World - Gun Fire, Smoq Games 22
Leuk als je geluk hebt, dit spel beslist in feite wie er wint door een munt opgooien zonder enige vaardigheid en de ai moet worden bijgewerkt.
Ik ben dol op dit spel, maar ik heb gemerkt dat veel mensen worstelen met dingen, trouwens op het contract creatief betekent dat je de mogelijkheid hebt om je eigen beslissingen te nemen gegarandeerd betekent dat je wordt betaald, of je nu verliest of wint en gezondheid betekent dat je krijgt betaald als je geblesseerd raakt Ik hoop dat dit kan helpen
Ik hield van deze game, maar vanaf de nieuwe updates kon de gebruiker niet meer van karakter veranderen, dus 1star.
Download nu WWE 2K Royal Rumble 2020 - Wrestling Revolution voor Android via Aptoide! Geen extra kosten. Gebruikersbeoordeling voor WWE 2K Royal Rumble 2020
Dit is het beste spel, maar meisjes en meisjes niet of er zijn veel meisjes..
Wrestling Revolution Αθλήματα ltug
De game is cool en alles, maar ik heb er echt een hekel aan waar de manager je van kleding kan veranderen en je naam kan veranderen
Spel is ok en een beetje leuk als je er eenmaal aan gewend bent, maar waar ik hier voor ben, gaat over het boeken van revolutie.Ik had het een tijdje terug voordat ik mijn telefoon was kwijtgeraakt. Als ik een nieuwe krijg en deze app onthoud, kom ik terug om te zien dat deze is verwijderd. Nadat ik geld had uitgegeven voor de pro-licentie. Ik had een revolutie in zowel boeken als worstelen, zodat ik beide kon doen zonder de ander te verspillen. Het was maar de helft van de tijd leuk omdat de aanpassingen nog steeds erg beperkt waren. Ik wilde waarschijnlijk mijn geld terug
Dit spel is erg geweldig. Het enige dat ik leuk vind aan dit spel is dat ik mijn speler gemakkelijk kan besturen en ik doe ook veel dingen die ik me niet kan voorstellen, bedankt voor dit spel.
HET IS EEN ZEER GOED SPEL , ER ZIJN VEEL FUNCTIES EN VEEL BEWEGINGEN . MIJN PERSOONLIJKE FAVORIETE WRESTLER IS BOB FERRY EN FAVORIETE MOVE CHOKESLAM , MAAR EEN ding dat ik niet leuk vond, was dat toen ik zei dat ik mijn bewegingen niet kan veranderen , het me zou moeten toestaan, maar het mag niet. HET IS HET ENIGE PROBLEEM IN DIT SPEL DAT HET DE GAMER Dwingt HET TE DOEN, OF ANDERS IS HET EEN ERG INDRUKWEKKEND SPEL.👍👍👍👍👍👌👌✌👏
Kijk kerel. De game is geweldig, serieus. Maar het probleem is dat ik geen wedstrijden van mijn eigen keuze kan boeken in de carrièremodus zoals wr3d. Verbeter dit alstublieft.
Lol
WWE Wrestling Revolution Fight 2018 is een sportspel gemaakt door Edge Craft Games. De sport- spel heeft een aantal van de WWE worstelaars als weinige
Is een leuk spel, maar moet worden verbeterd in graphics en karakters
Yoo dit spel is echt cool
Goed algemeen spel, maar zou meer riemen moeten toevoegen en je zou in staat moeten zijn om meerdere riemen vast te houden en ermee naar buiten te komen bij je ingang. Ook moet de ingang een loopbrug hebben die je loopt, het spel zou geweldig zijn. Ik hoop dat Matt Dickie naar deze opmerkingen kijkt en de suggesties voor de volgende game-update gebruikt en de game een 5-sterren topgame wordt 🔥💯
Het is echt een geweldige game, maar als ik een wedstrijd start, wordt mijn scherm zwart en kan ik niet spelen. :/
hou van dit spel. Maar voeg wat nieuwe bewegingen toe, zoals kus des doods, omhaal, zigzag, hoofd stampen. En sommige tope-touwbewegingen zoals superplex, hurricana, spaanse vlieg enz. Sommige bewegingen vanaf drie touwen zoals zelfmoordduik, moonsault enz. Voeg deze dingen toe. En voeg speciaal 619 toe. Voeg deze dingen toe.
Assistive Touch IOS - Screen Recorder APK + Mod for Android ... My Country Mod apk Traffic Racer Mod apk Brave Fighter Mod apk Wrestling Revolution Mod apk.
hallo, ik hoop dat je dit kunt lezen als de boeker je een optie geeft, zoals als je het nieuwe kapsel haat, verander het kapsel dan niet en als de boeker wil dat je je zet verandert en als de speler niet wil veranderen, vertel het de boeker om het niet te wijzigen
Ik ben helemaal weg van dit spel! Geweldige gameplay en de graphics zijn ook geweldig, maar het enige dat ik heb meegemaakt, is nadat ik de game had verwijderd, ik terugkwam en mijn VIP-aankoop niet kon herstellen.
Dit spel is onmogelijk om te spelen, je hebt 75% van de tijd geen controle over je personage en 10% ervan is vastgepind. Het voelt alsof je een kind speelt dat net heeft leren lopen en het niet kan zien om het op te nemen tegen Olympische worstelaars van 200 pond
Furniture Match gaat niet goed, want zelfs als de tegenstander is uitgeschakeld, kunnen ze je dichtslaan met het meubilair en nu word je geëlimineerd. Een ander ding is dat het hoofd van wat voor worstelen dan ook je naam en vechtstijl kan veranderen, geen keuze, zelfs als je nee zegt, het kan ze niet schelen en veranderen toch en je kunt niet eens gaan en het terug veranderen naar wat je het hebt ingesteld.
Saai,stom,oneerlijk,nogeens saai
Echt gaaf
Superhero Rescue: Spider Games Cuaca lfo
Dit spel was leuk, mijn broertje heeft het verwijderd, dus ik besloot het opnieuw te downloaden, maar het duurt te lang, dus doe nu alsjeblieft iets.
Women Wrestling Fight Revolution: Fighting Games
The KNBSB Competitie app is a native android and iOS application which is not made to run ... Wrestling Revolution 3D For Pc | How To Install (Windows 7, 8,
Het helpt me als ik me verveel
stom spel
Ik hou er gewoon van en het is ook grappig
Geweldig spel!
Het is net als wwe
Elke keer dat de scheidsrechter telt, gaat het naar 1 en dan gaat de tegenstander omhoog😲😲😲😲😲😲😲😲😲😖😖😖😒😒😒😒😐😑😥😥
The heavyweight champion of mobile wrestling - celebrating over 60 MILLION downloads! The "Wrestling Revolution" rumbles into the 3rd dimension,
goedemiddag het spel is goed, maar soms vallen de personages om een stomme reden naar beneden: uit de lucht, van lopen, van het vasthouden van hun hoofd, van rennen en van het springen van de bovenste draaigesp
Oké, dit is wat ik van deze game vind, het is leuk en geweldig, maar als het een update was of zo, zou ik het waarschijnlijk nog een keer spelen, maar nu heb ik het te veel gespeeld en nu is het nutteloos, voeg iets toe als smack down,nxt of Royale rumble en misschien speel ik dit nutteloze spel nog een keer, en maak het niet nutteloos...
dit spel irriteert me mateloos, ik ben net klaar met het afmaken van mijn stalen kooi mach en natuurlijk is er een bug en het laat me niet uit de kooi komen, het blijft me aftrappen alsof iemand onzichtbaar is die me slaat, FIX DAT AUB ABD BEDANKT
Los dit op, het is vervelend