trollfacefin
New Member
tällä pelaan firman peleissä http://steamcommunity.com/id/trollaajamestari/
6 posts
|
Post by trollfacefin on Aug 1, 2015 15:19:02 GMT
Olen ollut aikeissa ostaa radion, mutta se on sen verran iso sijoitus että haluaisin ensin oppia käyttämään sitä. Voisiko vaikka joku admin opettaa?
|
|
58 posts
|
Post by haker on Aug 2, 2015 16:37:08 GMT
se o joku admin juttu nyt ku ei oo valmis tai jtn
|
|
|
Post by spoods on Aug 3, 2015 12:05:51 GMT
Se on tällä hetkellä vain adminien ja super adminien käytettävissä, ja se toimii Mp3 -tiedostoilla internetin kautta, ei kiintolevyn kautta. (Minun tiedot saattavat olla vääriä, mutta niin ainakin uskon sen toimivan)
|
|
6 posts
|
Post by Dax on Aug 5, 2015 17:31:32 GMT
Sen kanssa on mahdollista soittaa musiikkia avoimilta ftp servereiltä, eli ei youtubesta.
|
|
|
Post by Rimpula on Aug 15, 2015 21:47:08 GMT
Tämä niin sanottu radio (Boombox) on siis donator exclusive esine jonka saa kun ostat VIPin. (kun servun omistajat Misakityyny ja Metal Gear Solid saavat systeemin toimimaan)
Tällä hetkellä vain mp3 tiedostot internetin kautta saa radion toimimaan. Pian kuitenkin saattaa tulla Youtube addon helpotukseksi.
Lisää kysymyksiä voitte siis kysyä servun omistajilta tai Madmin Rimpulalta.
|
|
|
Post by Metal Gear Solid on Aug 22, 2015 9:46:37 GMT
.mp3-linkkejä löytyy aika helposti googlettamalla esimerkiksi "index of /mp3/" ja biisin nimi, esimerkiksi tässä googlettamalla löytämäni juurihakemisto mp3-linkeistä: smashkan.com/music/Valitset löytämästäsi mp3-tiedostolistauksesta haluamasi biisin ja avaat sen. Google Chrome -selaimella ikkunaasi avautuu mustalla taustalla oleva soitin, jossa on play-nappi, äänensäätö ja kelaus. Kun pääset tähän mp3-näkymään, kopioit osoiterivin URL:n ja liität sen radion URL-kenttään. Ota huomioon, että linkki päättyy ".mp3". Välttäkää soittamasta streameja kuten esimerkiksi nettiradioita, sillä ne saattavat kaataa serverin. esimerkki mp3-linkistä: http://smashkan.com/music/Notorious%20Big%20-%20Party%20And%20Bullshit.mp3
|
|
58 posts
|
Post by haker on Aug 22, 2015 13:01:51 GMT
mene viirus sivuille ja lataa sielt surveyta ja lyö kakrui turpaa 24/7 ja osta mulle torni nuuskaa jäken prismast
|
|